Tykocin, 27.09.2024r
Urząd Miejski w Tykocinie
11 Listopada 8
16-080 Tykocin
RIŚ.062.1.2024.IS
OGŁOSZENIE BURMISTRZA TYKOCINA Burmistrz Tykocina
na podstawie art. 7 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 9 października 2015r. o rewitalizacji (Dz. U. z 2024r. poz.278), w związku z uchwałą nr III/27/2024 Rady Miejskiej w Tykocinie z dnia 17 czerwca 2024r. w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji,
powiadamia o naborze na Członków Komitetu Rewitalizacji Gminy Tykocin
Komitet Rewitalizacji stanowi forum współpracy i dialogu interesariuszy z organami Gminy Tykocin w sprawach dotyczących przygotowania, prowadzenia i oceny procesu rewitalizacji oraz pełni funkcję opiniodawczo – doradczą Burmistrza Tykocina.
Szczegółowe informacje w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji zawiera Regulamin Komitetu Rewitalizacji stanowiący załącznik do uchwały Nr III/27/2024 Rady Miejskiej w Tykocinie z dnia 17 czerwca 2024r.
Zgłoszenie zamiaru przystąpienia do Komitetu należy dokonać na Formularzu zgłoszeniowym dostępnym w Biuletynie Informacji Publicznej http://bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl/ oraz na stronie www Urzędu Miejskiego w Tykocinie https://umtykocin.pl/ , a także w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Tykocinie przy ulicy 11 Listopada 8.
Nabór na członków Komitetu prowadzony będzie od 27.09.2024r. do 18.10.2024r. do godziny 15.30.
Komitet Rewitalizacji liczy nie więcej niż 15 interesariuszy w tym:
3 przedstawicieli mieszkańców, 2 przedstawicieli organizacji pozarządowych, organizacji społecznych i grup nieformalnych działających na terenie gminy Tykocin, 1 przedstawiciel właścicieli, użytkowników wieczystych nieruchomości i podmiotów zarządzających nieruchomościami znajdującymi się na obszarze rewitalizacji, w tym spółdzielni mieszkaniowych, wspólnot mieszkaniowych, 1 przedstawiciel sektora gospodarczego – prowadzących lub zamierzających prowadzić działalność gospodarczą na obszarze gminy Tykocin, 6 przedstawicieli Urzędu Miejskiego w Tykocinie i jej jednostek organizacyjnych działających na obszarze rewitalizacji lub związanych z obszarem rewitalizacji, 2 przedstawicieli Rady Gminy Tykocin.
W sytuacji, gdy zgłosi się większa liczba chętnych do uczestnictwa w Komitecie Rewitalizacji, o wyborze decyduje kolejność zgłoszeń.
Zgłoszeń kandydatów na członków Komitetu Rewitalizacji dokonuje się poprzez złożenie wypełnionego formularza zgłoszeniowego, stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Wypełniony formularz należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Tykocinie w formie papierowej
lub elektronicznej w ww. terminie (decyduje data wpływu do Urzędu):
- a) osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tykocinie w godzinach pracy Urzędu (7.30-15.30);
- b) drogą elektroniczną w formie skanu podpisanego formularza na adres: sekretariat@umtykocin.pl c) drogą korespondencyjną na adres: Urząd Miejski w Tykocinie, ul. 11 Listopada 8, 16-080 Tykocin,
decyduje data wpływu do Urzędu.
Nie będą rozpatrywane zgłoszenia:
– niepodpisane;
– złożone w innym terminie niż wyznaczony;
– przesłane w innej formie niż formularz zgłoszenia.
Informacja o wynikach naboru członków Komitetu Rewitalizacji zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na stronie www Urzędu Miejskiego w Tykocinie po jego zakończeniu.
Członkowie Komitetu Rewitalizacji zostaną powołani w drodze Zarządzenia przez Burmistrza Tykocina.
Załączniki:
- Formularz zgłoszeniowy
- Klauzula informacyjna
- Uchwała Nr III/27/2024 Rady Miejskiej w Tykocinie w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji.
Ogłoszenie Burmistrza Tykocina
Zał. nr 1- Formularz zgłoszeniowy na członka Komitetu Rewitalizacji