Tykocin, 10.06.2025 r.

 

BURMISTRZ TYKOCINA

OGŁASZA REKRUTACJĘ

NA STANOWISKO

POMOC ADMINISTRACYJNA

W REFERACIE ORGANIZACYJNYM W URZĘDZIE MIEJSKIM W TYKOCINIE

  1. Stanowisko pracy:

Pomoc administracyjna – 1 etat

  1. Niezbędne wymagania dla kandydatów:
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie: co najmniej średnie,
  • znajomość obsługi komputera (pakiet Ms Office),
  • umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy,
  • umiejętności komunikacyjne.
  1. Dodatkowe wymagania dla kandydatów:
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Umiejętność pracy zespołowej.
  • Komunikatywność, skrupulatność.
  1. Zadania wykonywane na stanowisku:
  • m.in.: Obsługa interesanta, udzielanie informacji, obsługa dokumentów wpływających do Urzędu Miejskim w Tykocinie w systemie elektronicznym i papierowym, prowadzenie rejestrów i zbiorów prowadzonej przez Urząd dokumentacji, ewidencja i wysyłka korespondencji
  1. Wymagane dokumenty:
  • List motywacyjny,
  • Życiorys (CV) Dokument CV musi być opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Urząd Miejski w Tykocinie  na potrzeby obecnego procesu  rekrutacji,
  • Oryginał kwestionariusza osobowego wraz z informacjami w zakresie posiadanego wykształcenia, doświadczenia zawodowego oraz innych dodatkowych kwalifikacjach (np. o odbytych kursach, szkoleniach)
  • Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z praw publicznych, o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe oraz że nie toczy się przeciwko kandydatowi postępowanie karne.
  1. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
  • Pierwsza umowa o pracę będzie zawarta w wymiarze 1 etatu na czas określony do 6 – u miesięcy z wynagrodzeniem brutto w kwocie 4666,00 zł;
  • praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
  • wyposażenie stanowiska pracy: komputer, drukarka, skaner, inne urządzenia biurowe,
  • fizyczne warunki pracy: praca jednozmianowa w budynku Urzędu Miejskiego w Tykocinie, budynek bez windy
  1. Miejsce i termin składania dokumentów: Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Tykocinie, ul. 11 Listopada 8,  do dnia 20 czerwca 2025 roku w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Rekrutacja na stanowisko Pomoc administracyjna”.
  1. W celu pozyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt telefoniczny pod numer: 85 6869310, 85 6869305.
  2. Orientacyjny termin zatrudnienia: 1 lipca 2025 r.
  3. Urząd Miejski w Tykocinie zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi przez siebie kandydatami.
  4. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w rekrutacji.
    • Administratorem Państwa danych jest Gmina Tykocin, reprezentowana przez Burmistrza Tykocina ul. 11 Listopada 8, 16-080 Tykocin.
    • Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: iod@umtykocin.pl lub pisemnie pod adres Administratora.
    • Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pomoc administracyjna tj. gdyż jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w zw. z Ustawą o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. W przypadku dobrowolnego udostępniania przez Państwa danych osobowych innych niż wynikające z obowiązku prawnego, podstawę legalizującą ich przetwarzanie stanowi wyrażona zgoda na przetwarzanie swoich danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Udostępnione dobrowolnie dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pomoc administracyjna
  • Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych tj. 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego w którym przeprowadzono rekrutację  na w/w stanowisko.
  • Natomiast z przypadku danych podanych dobrowolnie – co do zasady do czasu wycofania przez Państwa zgody na ich przetwarzanie.
  • Państwa dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.
  • Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
  • W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadku gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie wyrażonej zgody  (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) – prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
    4. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
      (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  • Podanie przez Państwa danych osobowych w związku z ciążącym na Administratorze obowiązkiem prawnym jest obowiązkowe, a ich nieprzekazanie skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3. Nieprzekazanie danych udostępnianych dobrowolnie pozostaje bez wpływu na rozpoznanie sprawy.
  • Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.