BURMISTRZ TYKOCINA
OGŁASZA REKRUTACJĘ
W REFERACIE ORGANIZACYJNYM W URZĘDZIE MIEJSKIM W TYKOCINIE
NA STANOWISKO
POMOC ADMINISTRACYJNA
- Stanowisko pracy:
Pomoc administracyjna – 1 etat
- Niezbędne wymagania dla kandydatów:
- Wykształcenie min. średnie.
- Obsługa urządzeń biurowych i komputera.
- Dodatkowe wymagania dla kandydatów:
- Umiejętność pracy zespołowej.
- Komunikatywność, skrupulatność.
- Zadania wykonywane na stanowisku:
- m.in.: obsługa interesanta, udzielanie informacji, obsługa dokumentów wpływających do Urzędu Miejskim w Tykocinie w systemie elektronicznym i papierowym, prowadzenie rejestrów i zbiorów prowadzonej przez Urząd dokumentacji.
- Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny,
- Życiorys (CV)
Dokument CV musi być opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Urząd Miejski w Tykocinie na potrzeby obecnego procesu rekrutacji,
- Oryginał kwestionariusza osobowego,
- Kserokopie dyplomów i zaświadczeń potwierdzających wykształcenie – jeżeli dotyczy,
- Kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (np. zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach)- jeżeli dotyczy,
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe/ staż pracy- jeżeli dotyczy,
- Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z praw publicznych, o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne.
- Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
- praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
- wyposażenie stanowiska pracy: komputer, drukarka, skaner, inne urządzenia biurowe,
- fizyczne warunki pracy: praca jednozmianowa w budynku Urzędu Miejskiego w Tykocinie, budynek bez windy.
- Miejsce i termin składania dokumentów:
- Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Tykocinie: ul. 11 Listopada 8, 16-080 Tykocin do dnia 6 grudnia 2024 roku w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „ Rekrutacja na stanowisko Pomoc administracyjna ”.
- W celu pozyskania większej ilości informacji prosimy o kontakt telefoniczny pod numer: 85 6869310, 85 6869305.
- Orientacyjny termin zatrudnienia: 1 stycznia 2025 r.
- Wyłonienie kandydata do zatrudnienia odbędzie się w dwóch etapach: I etap polegający na analizie formalnej dokumentów, II etap rozmowa kwalifikacyjna. Osoby, które spełnią warunki formalne, o terminie spotkania zostaną powiadomione indywidualnie.
- 11. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w rekrutacji.
- Administratorem Państwa danych jest Gmina Tykocin, reprezentowana przez Burmistrza Tykocina ul. 11 Listopada 8, 16-080 Tykocin.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: iiod@umtykocin.pl lub pisemnie pod adres Administratora.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pomoc administracyjna tj. gdyż jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w zw. z Ustawą o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. W przypadku dobrowolnego udostępniania przez Państwa danych osobowych innych niż wynikające z obowiązku prawnego, podstawę legalizującą ich przetwarzanie stanowi wyrażona zgoda na przetwarzanie swoich danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Udostępnione dobrowolnie dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pomoc administracyjna
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych tj. 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego w którym przeprowadzono rekrutację na w/w stanowisko.
- Natomiast z przypadku danych podanych dobrowolnie – co do zasady do czasu wycofania przez Państwa zgody na ich przetwarzanie.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.
- Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
- W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
– prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
– prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
– prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
– w przypadku gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie wyrażonej zgody
(art. 6 ust. 1 lit. a RODO) – prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
– prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO); - podanie przez Państwa danych osobowych w związku z ciążącym na Administratorze obowiązkiem prawnym jest obowiązkowe, a ich nieprzekazanie skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3. Nieprzekazanie danych udostępnianych dobrowolnie pozostaje bez wpływu na rozpoznanie sprawy
- Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.