BURMISTRZ TYKOCINA

OGŁASZA REKRUTACJĘ

W REFERACIE ORGANIZACYJNYM W URZĘDZIE MIEJSKIM W TYKOCINIE

NA STANOWISKO

POMOC ADMINISTRACYJNA

 

  1. Stanowisko pracy:

Pomoc administracyjna – 1 etat

  1. Niezbędne wymagania dla kandydatów:
  • Wykształcenie min. średnie.
  • Obsługa urządzeń biurowych i komputera.
  1. Dodatkowe wymagania dla kandydatów:
  • Umiejętność pracy zespołowej.
  • Komunikatywność, skrupulatność.
  1. Zadania wykonywane na stanowisku:
  • m.in.: obsługa interesanta, udzielanie informacji, obsługa dokumentów wpływających do Urzędu Miejskim w Tykocinie w systemie elektronicznym i papierowym, prowadzenie rejestrów i zbiorów prowadzonej przez Urząd dokumentacji.
  1. Wymagane dokumenty:
  • List motywacyjny,
  • Życiorys (CV)

Dokument CV musi być opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Urząd Miejski w Tykocinie na potrzeby obecnego procesu  rekrutacji,

  • Oryginał kwestionariusza osobowego,
  • Kserokopie dyplomów i zaświadczeń potwierdzających wykształcenie – jeżeli dotyczy,
  • Kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (np. zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach)- jeżeli dotyczy,
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe/ staż pracy- jeżeli dotyczy,
  • Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z praw publicznych, o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne.

 

  1. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
  • praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
  • wyposażenie stanowiska pracy: komputer, drukarka, skaner, inne urządzenia biurowe,
  • fizyczne warunki pracy: praca jednozmianowa w budynku Urzędu Miejskiego w Tykocinie, budynek bez windy.
  1. Miejsce i termin składania dokumentów:
  • Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Tykocinie: ul. 11 Listopada 8, 16-080 Tykocin  do dnia  6 grudnia 2024 roku w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „ Rekrutacja na stanowisko Pomoc administracyjna ”.
  1. W celu pozyskania większej ilości informacji prosimy o kontakt telefoniczny pod numer: 85 6869310, 85 6869305.
  2. Orientacyjny termin zatrudnienia: 1 stycznia 2025 r.
  3. Wyłonienie kandydata do zatrudnienia odbędzie się w dwóch etapach: I etap polegający na analizie formalnej dokumentów, II etap rozmowa kwalifikacyjna. Osoby, które spełnią warunki formalne, o terminie spotkania zostaną powiadomione indywidualnie.
  4. 11. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w rekrutacji.
    • Administratorem Państwa danych jest Gmina Tykocin, reprezentowana przez Burmistrza Tykocina ul. 11 Listopada 8, 16-080 Tykocin.
    • Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: iiod@umtykocin.pl lub pisemnie pod adres Administratora.
    • Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pomoc administracyjna tj. gdyż jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w zw. z Ustawą o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. W przypadku dobrowolnego udostępniania przez Państwa danych osobowych innych niż wynikające z obowiązku prawnego, podstawę legalizującą ich przetwarzanie stanowi wyrażona zgoda na przetwarzanie swoich danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Udostępnione dobrowolnie dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pomoc administracyjna
    • Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych tj. 5 lat  licząc od końca roku kalendarzowego w którym przeprowadzono rekrutację  na w/w stanowisko.
    • Natomiast z przypadku danych podanych dobrowolnie – co do zasady do czasu wycofania przez Państwa zgody na ich przetwarzanie.
    • Państwa dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.
    • Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
    • W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
      – prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      – prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      – prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      – w przypadku gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie wyrażonej zgody
      (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) – prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
      – prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
      (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
    • podanie przez Państwa danych osobowych w związku z ciążącym na Administratorze obowiązkiem prawnym jest obowiązkowe, a ich nieprzekazanie skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3. Nieprzekazanie danych udostępnianych dobrowolnie pozostaje bez wpływu na rozpoznanie sprawy
    • Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.