Szanowni Państwo,
w trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników w stanie epidemii Burmistrz Tykocina informuje, że bezpośrednie załatwianie spraw w Urzędzie Miejskim w Tykocinie zostaje zawieszone od 2 listopada 2020 roku.
Załatwianie spraw urzędowych jest możliwe telefonicznie, drogą elektroniczną (adres e-mail: sekretariat@umtykocin.pl) oraz za pośrednictwem platformy e-PUAP.
Kontakt telefoniczny do Urzędu Miejskiego w Tykocinie: 857181627.
Bezpośredni kontakt telefoniczny z komórkami organizacyjnymi urzędu można znaleźć w Biuletynie Informacji Publicznej: http://bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl/af2588191c75ecb/.
Wnioski i dokumenty można składać do urzędu poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą ePUAP:
https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/UM_Tykocin.
Za pośrednictwem strony ePUAP można:
- przesłać każde pismo,
- złożyć wniosek o dowód osobisty,
- złożyć wniosek o zameldowanie lub wymeldowanie,
- złożyć wniosek o odpis aktu stanu cywilnego,
- złożyć wniosek o zaświadczenie o stanie cywilnym,
- złożyć zgłoszenie urodzenia dziecka
- złożyć wszelkie wnioski, dotyczące podatków i opłat lokalnych.
Wpisu, zmiany, zawieszenia, wznowienia i wykreślenia działalności gospodarczej można dokonać na stronie Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej: www.ceidg.gov.pl.
Opłaty do urzędu należy wnosić w formie bezgotówkowej, np. za pośrednictwem bankowości elektronicznej.
W sytuacjach wyjątkowych, które wymagają osobistego stawiennictwa, klienci mogą zgłaszać się do urzędu, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się z pracownikiem merytorycznym.
Powyższe prośby podyktowane są troską o nasze wspólne zdrowie i życie. Dbajmy o siebie i naszych bliskich.
Burmistrz Tykocina
Mariusz Dudziński