Szanowni Państwo,

w trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników w stanie epidemii Burmistrz Tykocina informuje, że bezpośrednie załatwianie spraw w Urzędzie Miejskim w Tykocinie zostaje zawieszone od 2 listopada 2020 roku.

Załatwianie spraw urzędowych jest możliwe telefonicznie, drogą elektroniczną (adres e-mail: sekretariat@umtykocin.pl) oraz za pośrednictwem platformy e-PUAP.

Kontakt telefoniczny do Urzędu Miejskiego w Tykocinie: 857181627

Bezpośredni kontakt telefoniczny z komórkami organizacyjnymi urzędu można znaleźć w Biuletynie Informacji Publicznej:  http://bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl/af2588191c75ecb/.

Wnioski i dokumenty można składać do urzędu poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą ePUAP:

https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/UM_Tykocin.

Za pośrednictwem strony ePUAP można:

  • przesłać każde pismo,
  • złożyć wniosek o dowód osobisty,
  • złożyć wniosek o zameldowanie lub  wymeldowanie,
  • złożyć wniosek o odpis aktu stanu cywilnego,
  • złożyć wniosek o zaświadczenie o stanie cywilnym,
  • złożyć zgłoszenie urodzenia dziecka
  • złożyć wszelkie wnioski, dotyczące podatków i opłat lokalnych.

Wpisu, zmiany, zawieszenia, wznowienia i wykreślenia działalności  gospodarczej można dokonać na stronie Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej:  www.ceidg.gov.pl.

Opłaty do urzędu należy wnosić w formie bezgotówkowej, np. za pośrednictwem bankowości elektronicznej.

W sytuacjach wyjątkowych, które wymagają osobistego stawiennictwa, klienci mogą zgłaszać się do urzędu, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się z pracownikiem merytorycznym.

Powyższe prośby podyktowane są troską o nasze wspólne zdrowie i życie. Dbajmy o siebie i naszych bliskich.

 

Burmistrz Tykocina

Mariusz Dudziński