Urząd Miejski w Tykocinie zakupił sprzętu ratowniczy – defibrylator jednostce Ochotniczej Straży Pożarnej w Tykocinie. Zakup był możliwy dzięki dotacji uzyskanej w 2020 roku ze środków Województwa Podlaskiego. Kwota dotacji to 5000 zł, całkowity koszt zadania wyniósł 5400 zł, 400 zł to środki własne gminy Tykocin. Dziękujemy za dotację i możliwość wsparcia jednostki należącej do Krajowego Systemu Ratowniczo-Gaśniczego. Na zdjęciu przedstawiamy zakupiony model.
Urząd Miejski
Ostatnie wpisy
- Informacja o kampanii informacyjnej pod nazwą #StopNielegalnejEksploatacji
- Zaproszenie na „Drums Open Day 2024” – wyjątkowe wydarzenie dla perkusistów i miłośników muzyki
- Informacja o wyłączeniu bezpośredniej obsługi klienta w dniu 15.11.2024 r.
- Zapisy na bezpłatne wizyty studyjne w biogazowni w miejscowości Krasowo-Częstki, gm. Nowe Piekuty, realizowane w ramach „Kampanii edukacyjno-informacyjnej w tematyce biogazu/biometanu w Polsce”
- V Ogólnopolski Konkurs Testowy z Zakresu Bezpiecznej Pracy w Gospodarstwie Rolnym „Gdy zdrowie dopisuje, bezpiecznie rolnik pracuje”
- Komunikat Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Białymstoku dotyczący zbliżającego się okresu zimowego.
- Zaproszenie na spotkanie szkoleniowo – informacyjne w ramach „Kampanii edukacyjno-informacyjnej w tematyce biogazu/biometanu w Polsce”
- Obwieszczenie o konsultacjach projektu Programu Współpracv Gminy Tykocin z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2025