Urząd Miejski w Tykocinie zakupił sprzętu ratowniczy – defibrylator jednostce Ochotniczej Straży Pożarnej w Tykocinie. Zakup był możliwy dzięki dotacji uzyskanej w 2020 roku ze środków Województwa Podlaskiego. Kwota dotacji to 5000 zł, całkowity koszt zadania wyniósł 5400 zł, 400 zł to środki własne gminy Tykocin. Dziękujemy za dotację i możliwość wsparcia jednostki należącej do Krajowego Systemu Ratowniczo-Gaśniczego. Na zdjęciu przedstawiamy zakupiony model.
Urząd Miejski
Ostatnie wpisy
- XXII Ogólnokrajowy Konkurs „Bezpieczne Gospodarstwo Rolne”
- Masz Głos – akcja Fundacji Batorego
- Informacja dotycząca ogniska ASF na terenie gminy Tykocin
- Jawność w drodze – zaproś nas do siebie!
- Informacja o Punkcie Przyjęć Interesantów Rzecznika Praw Obywatelskich
- XXVI edycja konkursu „Polski Produkt Przyszłości”
- Bezpłatne szkolenie pn. „Metody ograniczające stosowanie antybiotyków w produkcji zwierzęcej – szkolenie dla beneficjentów ekoschematu Dobrostan zwierząt”
- Szturm Zamku w Tykocinie anno Domini 2025