Urząd Miejski w Tykocinie zakupił sprzętu ratowniczy – defibrylator jednostce Ochotniczej Straży Pożarnej w Tykocinie. Zakup był możliwy dzięki dotacji uzyskanej w 2020 roku ze środków Województwa Podlaskiego. Kwota dotacji to 5000 zł, całkowity koszt zadania wyniósł 5400 zł, 400 zł to środki własne gminy Tykocin. Dziękujemy za dotację i możliwość wsparcia jednostki należącej do Krajowego Systemu Ratowniczo-Gaśniczego. Na zdjęciu przedstawiamy zakupiony model.
Urząd Miejski
Ostatnie wpisy
- Realizacja zadania pn. „Poprawa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na terenie Miasta i Gminy Tykocin”
 - Zaproszenie do projektu Kongresu Kobiet
 - Informacja Powiatowego Lekarza Weterynarii w Białymstoku
 - Informacja Powiatowego Lekarza Weterynarii w Białymstoku
 - Gmina Tykocin z nowym wsparciem na ochronę ludności i obronę cywilną
 - Konferencji pt. „Wschodni Filar Europy – Pakt Odporności”
 - Publikacja edukacyjna „Finansowanie zrównoważonego rozwoju – podstawowe zagadnienia i aspekty regulacyjne. Publikacja dla nieprofesjonalnych uczestników rynku finansowego”
 - Konsultacje społeczne w sprawie projektu Programu Współpracy Gminy Tykocin z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2026.
 

