Burmistrz Tykocina

ogłasza konkurs na stanowisko

Dyrektora Centrum Kultury, Sportu i Turystyki Ziemi

Tykocińskiej w Tykocinie

 

Wymiar etatu: pełny etat

Zatrudnienie: powołanie na czas określony – 4 lata.

Miejsce wykonywania pracy:

Centrum Kultury, Sportu i Turystyki Ziemi Tykocińskiej w Tykocinie

ul. Złota 2, 16-080 Tykocin

I.1 Wymagania obowiązkowe:

1) obywatelstwo polskie,

2) wykształcenie wyższe,

3) co najmniej trzyletnie doświadczenie w pracy w instytucji kultury,

4) brak zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 17.12.2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1440 z późn. zm.),

5) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

6) brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub za przestępstwo skarbowe,

7) dobry stan zdrowia,

8) znajomość zagadnień i doświadczenie w pozyskiwaniu pozabudżetowych środków finansowych, w tym środków z programów Unii Europejskiej,

9) znajomość przepisów prawnych dotyczących funkcjonowania instytucji kultury, w tym finansów publicznych i prawa zamówień publicznych,

10) predyspozycje menadżerskie i umiejętności kierowania zespołem

11) znajomość problematyki, będącej przedmiotem działalności Centrum Kultury, Sportu i Turystyki Ziemi Tykocińskiej w Tykocinie.

2. Wymagania dodatkowe:

1) znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym porozumiewanie się,

2) doświadczenie w pracy z grupami młodzieżowymi, artystycznymi oraz z innymi środowiskami twórczymi,

3) doświadczenie we współpracy z organizacjami pozarządowymi, w tym w realizacji projektów z dziedziny kultury,

4) kreatywność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, rzetelność, kultura osobista,

5) predyspozycje do organizowania i prowadzenia przedsięwzięć promocyjnych związanych z działalnością kulturalną i twórczością artystyczną,

6) prawo jazdy kat. B,

7) znajomość specyfiki regionu.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku m.in.:

1) Bieżące kierowanie działalnością Centrum Kultury, Sportu i Turystyki Ziemi Tykocińskiej w Tykocinie i reprezentowanie instytucji na zewnątrz,

2) Realizowanie celów i zadań instytucji, wynikających z ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej oraz statutu Centrum Kultury, Sportu i Turystyki Ziemi Tykocińskiej w Tykocinie,

3) Dbanie o prawidłową gospodarkę finansową Centrum Kultury, Sportu i Turystyki Ziemi Tykocińskiej w Tykocinie.

4) Opracowywanie wewnętrznych aktów prawnych.

5) Realizacja programu działania określonego umową, o której mowa w art. 15 ust. 5 ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 194)

6) Wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec pracowników Centrum Kultury, Sportu i Turystyki Ziemi Tykocińskiej w Tykocinie

7) Zarządzanie mieniem Centrum Kultury, Sportu i Turystyki Ziemi Tykocińskiej w Tykocinie oraz planowanie i realizowanie prac remontowych i konserwatorskich.

8) Pozyskiwanie środków finansowych ze źródeł zewnętrznych.

9) Organizowanie przedsięwzięć promocyjnych związanych z działalnością kulturalną.

10) Organizowanie imprez kulturalnych, artystycznych i rozrywkowych.

11) Prowadzenie edukacji kulturalnej.

12) Współpraca z instytucjami kultury.

13) Współpraca z organami gminy w zakresie organizowania i prowadzenia działalności kulturalnej.

14) Współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy, organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego.

15) Nadzór nad należytym funkcjonowaniem urządzeń technicznych i gospodarczych znajdujących się w jednostce.

16) Wykonywanie innych poleceń służbowych organizatora

III. Wymagane dokumenty:

1) pisemne zgłoszenie się do konkursu z motywacją kandydowania na stanowisko dyrektora Centrum Kultury, Sportu i Turystyki Ziemi Tykocińskiej w Tykocinie,

2) pisemny, autorski program działania Centrum Kultury, Sportu i Turystyki Ziemi Tykocińskiej w Tykocinie z uwzględnieniem warunków organizacyjno-finansowych instytucji,

3) życiorys (CV) zawierający informacje o wykształceniu, ukończonych kursach, szkoleniach i posiadanych kwalifikacjach, dokładny przebieg pracy zawodowej, ewentualnie działalności twórczej, społecznej lub publicystycznej ze wskazaniem najważniejszych osiągnięć,

4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje (np. dyplomy, certyfikaty, świadectwa, rekomendacje itp.),

6) kserokopie dokumentów potwierdzających przebieg pracy zawodowej,

7) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

8) oświadczenie o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,

9) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

10) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z KRS),

11) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1440 z późn. zm.),

12) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) w celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora,

13) adres do prowadzenia korespondencji, w tym elektronicznej oraz numer telefonu do kontaktu.,

14) inne dokumenty potwierdzające predyspozycje kandydata do pełnienia funkcji (np. opinie, referencje)

IV. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach na adres:

Urząd Miejski w Tykocinie, ul. 11 Listopada 8, 16-080 Tykocin w terminie do 15 czerwca 2020 r. do godz. 15:30 z dopiskiem na kopercie: „Konkurs na stanowisko dyrektora Centrum Kultury, Sportu i Turystyki Ziemi Tykocińskiej w Tykocinie „. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu do sekretariatu Urzędu Miejskiego w Tykocinie. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą poddane procedurze konkursowej.

Dokumenty wymienione w dziale III, w punktach 1-4 oraz 7-13 oraz , powinny być podpisane przez zgłaszających się do konkursu.

Kserokopie dokumentów, o których mowa w dziale III, w punkcie 5-6 oraz 14 powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez zgłaszających się do konkursu.

V. Informacje dodatkowe :

1) do przeprowadzenia postępowania konkursowego Burmistrz Tykocina powoła Komisję Konkursową,

2) konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach:

I etap – sprawdzenie ofert pod względem formalnym bez udziału kandydatów

II etap – rozmowa kwalifikacyjna i wybór kandydata. O terminie i miejscu przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie,

3) przewidywany termin zakończenia postępowania konkursowego nastąpi w ciągu 14 dni po upływie składania ofert,

4) dodatkowe informacje, w tym informacje o warunkach organizacyjno-finansowych działalności Centrum Kultury, Sportu i Turystyki Ziemi Tykocińskiej w Tykocinie można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Tykocinie ul. 11 Listopada 8, 16-080 Tykocin, po uprzednim telefonicznym umówieniu, pod numerem telefonu 86 696 93 10,

5) zastrzega się możliwość unieważnienia konkursu,

6) informacja o wyniku konkursu zostanie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Tykocinie.

VI. Dane osobowe- klauzula informacyjna:

KLAUZULA INFORMACYJNA

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.

Administrator danych i kontakt do niego: Urząd Miejski w Tykocinie, ul. 11 Listopada 8, 16-080 Tykocin, tel. 85 718 16 27

1. W przypadku pytań dotyczących sposobu i zakresu przetwarzania danych w zakresie działania Urzędu Miejskiego w Tykocinie, a także w celu realizacji przysługujących Pani/Panu uprawnień, prosimy o kontakt z Inspektorem ochrony danych w za pomocą adresu mail: iod@umtykocin.pl

2. Państwa dane osobowe zbierane i przetwarzane są w celu możliwości wykonywania przez Urząd Miejski w Tykocinie ustawowych zadań publicznych, określonych m.in. w Ustawie z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnych oraz innych prawnych regulacjach.

3. Państwa dane osobowe przetwarzane są na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody.

4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:

– organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;

– inne podmioty na podstawie stosownych umów podpisanych z Urzędem Miejskim w Tykocinie przetwarzające dane osobowe,

5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane:

– w przypadku niezakwalifikowania Pani/Pana do kolejnych etapów oraz niewskazania Pani/Pana kandydatury w protokole naboru dokumentacja może być odebrana przez Panią/’Pana osobiście w terminie miesiąca od dnia ogłoszenia wyniku naboru. Po ww. terminie zostanie komisyjne zniszczona,

-jeżeli Pani/Pana kandydatura zostanie wskazana w protokole naboru Pani/Pana oferta pracy będzie przechowywana przez okres trzech miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru. Po ww. terminie nieodebrana przez Panią/Pana osobiście oferta zostanie komisyjne zniszczona,

– w przypadku danych podanych dobrowolnie do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okresy wskazane powyżej.

6. W związku z przetwarzaniem danych przysługują Państwu następujące uprawnienia:

– prawo dostępu do własnych danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;

– prawo do sprostowania (poprawiania) danych, w przypadku, gdy dane osobowa są nieprawidłowe bądź niekompletne;

– w uzasadnionych przypadkach prawo do usunięcia, przenoszenia oraz prawo do sprzeciwił wobec przetwarzania danych;

– w przypadku, gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano przed jej cofnięciem.

7. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę ich przetwarzania stanowi przepis prawa bądź zawarta między stronami umowa. W przypadku, gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą podanie przez Panią/Pana danych ma charakter dobrowolny.

8. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały profilowaniu.

9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

Poniżej ogłoszenie w formacie PDF:

Ogłoszenie o konkursie na stanowisko Dyrektora Centrum Kultury, Sportu i Turystyki Ziemi Tykocińskiej

Informacja o naborze udostępniona na stronie – Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Tykocinie